20 Maj 2009 > 06 Junij 2009
Edina povezava med restavratorskim delom (katerega umetnica opravlja za preživetje) in slikanjem (ki se dogaja spontano) je ta, da za svoja slikarska dela uporablja okvirje in podokvirje z restavratorskega odpada, ter jih pred napenjanjem in preparacijo platna sanira za lastne slike.
Koncept njenih slik je zasnovan na mazohistični potrebi posameznika po podrejanju najrazličnejšim institucijam. Maša Štroka v svojih slikah, ki so izrazito figuralne, upodablja tim. »komisije« kot človeške like robustnega videza. Komisija ji predstavlja pomembno »instanco« v življenju posameznika, ki mu ponavadi odrejajo način življenja in tako neposredno vplivajo na posameznikovo socialno in ekonomsko pozicijo znotraj družbe.
Teksti, ki spremljajo njene slike so intergralni deli, slikarka jih povzema iz citatov pesmi znanih izvajalcev Teda Miltona, Amy Winehous, Discipline kičme, Crampsov, Iggy Popa in Kate Pierson, Buldožerjev, Žoambo Žoet Workestrao…
Intenzivnost izbranih barv in besedila iz pesmi ne označujejo neko navidezno stanje veselja in radosti temveč autoironično življenjsko igro umetnice.