Odpiralni čas:
 
ponedeljek - petek:
12.00 - 18.00
 
 
 
 
 
 
 
 

Unfamiliar Area | Amadeja Keršič: “Kako je biti klovn”

30 December 2022 > 30 Januar 2023 Vljudno vabljene_i k ogledu mini spletne razstave Amadeje Keršič: "Kako je biti klovn", enote Neznano področje" (Unfamiliar Area).



Odnos med subjektom – gledajočo_im – in objektom – gledano_im. Med subjektom in objektom je vedno neka želja. »Pogled je vedno v funkciji želje.« (Lacan 1996)

Portret, ki ga lahko razumemo kot samopodobo avtorice. Obraz je pokrit z masko. Zakrivanje obraza z nečim hladnim, imaginarnim in nedostopnim. Nečim, kar ločuje posameznico_ka od pogleda druge_ga. Nečim, kar jo_ga varuje in zakriva pred mnenji in projekcijami. Nečim, kar posameznica_k ustvari zaradi odnosa med gledano_im in gledajočo_im. Avtorica s tem, da masko ustvari sama, posega v pogled druge_ga. Je tista, ki se zaveda pogleda. Z razumevanjem sebe kot subjekta pogled druge_ga narekuje in usmerja.

Delo Kako je biti klovn govori o zakrivanju resnične predstave sebe. Tudi če se maske ne zavedamo, je lahko zakrivanje resnične_ga sebe pred gledajočimi drugimi za nas, ki masko nosimo, boleče. Povzroči lahko nesmiselne notranje viharje in nevihte, ki nam podrejo občutek notranjega miru. Maska, ki jo nosimo zaradi drugih, lahko zamegli naš odnos do lastnih občutkov, mišljenj in čustev.

Nina Baznik


Amadeja Keršič je mlada umetnica, ki je leta 2022 je zaključila umetniško gimnazijo likovne smeri na Srednji šoli za oblikovanje in fotografijo v Ljubljani ter začela s študijem slikarstva na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje Univerze v Ljubljani. Med leti 2020 in 2022 je imela dve samostojni razstavi v Dijaškem domu Ivana Cankarja, Mami prosm ne bit’ jezna in Skozi kurje oko. V Galeriji Atrij v svojem domačem kraju, Tržiču, se je skupaj z Žanom Zupanom predstavila z razstavo Oči na peclju. Sodelovala je pri skupinskih razstavah v Dijaškem domu Ivana Cankarja, na hodnikih Križank, v Narodni in univerzitetni knjižnici in v Mestni knjižnici Ljubljana. Poleg tega se ukvarja tudi s produkcijo kratkih mladinskih filmov v KUD-u Pozitiv.

creatively.life/cassiusen


Kako je biti klovn, akril na platnu, 50 cm × 70 cm, 2022


 

---------------------------------------------------
Druge razstave iz enote Neznano področje (Unfamiliar Area)
Nina Baznik: Unfamiliar area (Neznano področje)
in druge (na dnu strani)
----------------------------------------------------
Kuratorstvo: Nina Baznik
Lektura: Neja Berlič
Prevod (v angleški jezik): Ana Makuc
Finančna podpora: Ministrstvo za kulturo RS, Mestna občina Ljubljana - Oddelek za kulturo