Walter Benjamin: Avra umetnine v času tehnične reprodukcije
08
Maj
2006
20:00
vodil: Zoran Srdić
Tovarna Rog (2. nadstropje)
Z novo temo čajanke bi radi razširili referenčni esej Walterja Benjamina v današnjem času. Benjaminovo fragmentarno in eklektično (sicer sinteza Marksistične teorije in Judovskega mesianizma vključuje množico zgodovinskih ter sodobnih filozofskih umetnostnih ali življenjsko izkustvenih virov) esejistično pisanje so dostikrat označevali za nejasno, nedosledno in nedokončano, predvsem zaradi vehementnosti ter nesistemskosti pisanja. Težava se tako dostikrat pojavlja predvsem zaradi prevelike kompleksnosti določenih pojmov, ki jih sam Benjamin obravnava v širšem kontekstu vsebine, kar daje videz, da se morda tudi sam ni zavedal kompleksnosti določenih pojmov, kot je na primer termin avra umetniškega dela. Čeprav je nedoslednost določenih pojmov skupni imenovalec marsikaterih modernističnim terminov, pa ne moremo mimo tega, da ti pojmi odpirajo široko množico interpretacij.